Suport
Zgjidh kategorinë
-
Këshilla Interneti
-
Konfigurime të internetit
-
Numra të Rëndësishëm
-
Pagesa dhe Rimbushje
-
Telefonata dhe SMS
-
Kam humbur telefonin
- Kyçni dhe bllokoni telefonin nëpërmjet Vodafone Protect nëse e keni shkarkuar më parë aplikacionin.
- Bllokoni ose transferoni telefonatat në një numër tjetër duke u drejtuar në një dyqan Vodafone , plotëso formën online ose telefono falas 24/7 Shërbimin e Kujdesit ndaj Klientit 140/ 149.
- Kryeni zëvendësimin e kartës në dyqanet Vodafone, shoqëruar me kartë identiteti ose pasaportë. Kini parasysh që proçedura mund të kryhet vetëm nga personi në të cilin është regjistruar numri.
- Karta bëhet aktive menjëherë . Zëvendesimi i kartës kushton 400 Lekë me TVSH.
- Tërhiqni kontaktet e telefonit nëpërmjet Vodafone Contact nëse e keni shkarkuar më parë aplikacionin.
-
Ndryshim i pronësisë
- E vetmja mundësi për të ndryshuar të dhënat e numrit është të vizitoni një nga dyqanet Vodafone së bashku me personin që e ka regjistruar fillimisht numrin në emrin e tij.
- Të dy duhet të jeni të pranishëm dhe të pajisur me mjetet përkatëse të identifikimit ( pasaportë ose kartë identiteti ) .
- Nëse ju jeni personi që e keni regjistruar fillimisht numrin dhe dëshironi të përditësoni të dhënat tuaja ( P.Sh numrin e mjetit të identifikimit ), mjafton të vizitoni një dyqan Vodafone për të bërë një kërkesë pa pagesë.
-
Vodafone PASS
-
Eja në Vodafone