Vodafone First Class Service

Duke ju vlerësuar si klientin tonë First Class ne ju mundësojmë:

  1. Agjent të dedikuar 24/7
  2. Zgjidhje të menjëhershme në një telefonatë të vetme në 149 ose email firstclass.al@vodafone.com
  3. Eliminim të letrave dhe shkresave

Jeni klient First Class?

agjent-i-dedikuar Agjent i dedikuar 24/7

Qëllimi ynë është t'ju përmirësojmë ekperiencën, duke ju vënë në dispozicion një agjent të dedikuar 24/7 .
 
 

zgjidhje-menjehershme Zgjidhje e menjëhershme

 
Plotësoni formën ose telefononi numrin 149 për të marrë zgjidhje në kohë reale për shërbimet mëposhtë:

  • Aktivizim i shërbimit roaming
  • Aktivizim i thirrjeve ndërkombëtare
  • Rivendosje të password të faturës elekronike (eBill )
  • Rivendosje të kodit për shërbiminin SOS Credit
  • Aktivizim i shërbimit të internetit
  • Provizionim/Deprovizionim të 4G
  • Bllokim i thirrjeve hyrëse/dalëse
  • Aktivizim i shërbimit të sekretarisë telefonike
  • Zëvendësim i numrit
  • Kërkesë për kodin PUK1/PUK 2
  • Ndryshim i numrit


    eleminim-letrash Eliminim i letrave

Gjithçka do të jetë më e thjeshtë dhe e lehtë, pa nevojën e letrave dhe shkresave

 

Nuk jeni regjistruar në First Class?
Ju mund të shkarkoni dhe plotësoni formën për t'u regjistruar në shërbimin First Class.
 
Pasi të keni plotësuar dhe firmosur formën, dërgojeni tek Account Manager-i juaj ose na kontaktoni në bidandcontract@vodafone.com.