Gjatë përdorimit të opsionit ‘Find’, më shfaqet “Nuk mund të lokalizohet pajisja”
Gjatë përdorimit të opsionit ‘Find’, më shfaqet “Nuk mund të lokalizohet pajisja”
Për përdoruesit ANDROID,ju duhet të jeni të identifikuar me një llogari Google në aparat që të siguroheni se Funksioni “Find” (locate) i Vodafone Protect punon normalisht. Shumica e aparateve Android do të kërkojnë që të përdorni një llogari ekzistuese Google ose të krijoni një llogari Google të re, në rastin kur përdorni aparat android për herë të parë.
Për përdoruesit BLACKBERRY, nuk është e nevojshme që të vendosni detaje në llogarinë e “Blackberry App World”.
Për përdoruesit BLACKBERRY, nuk është e nevojshme që të vendosni detaje në llogarinë e “Blackberry App World”.
faqlayout.relevant.questions
Vodafone Protect FAQs
A mund ta kem Vodafone Protect në telefonin tim jo-smartphone?
A është i lidhur Vodafone Protect me shërbime të tjera të Vodafone?
Gjatë përdorimit të opsionit ‘Find’, më shfaqet “Nuk mund të lokalizohet pajisja”
Në aplikacionin ‘Vodafone Protect’ me shfaqet një mesazh këshillues “Vendosni administratorin e aparatit” – Për çfarë shërben kjo?